UPLOAD GAMBAR BOGEL SELEPAS BULI,REMAJA KINI SEMAKIN BERANI

  • Share The Gag


  • Tidak kiralah apa pun kesalahan mangsa buli di atas dia tidak sepatutnya diperlakukan begitu.

    Tak cukup dengan mencederakan, pembulinya bertindak memasukkan pula gambar aib mangsa di lamansosial.

    Begitu pun pemilik Facebook ini didapati sudah pun memadam akaunnya dipercayai selepas menyedari tindakannya ini mendapat kecaman ramai.

    Diharapkan pihak berkuasa dapat menyiasat seterusnya memberi hukuman setimpal terhadap pembuli muda ini kerana meskipun usianya masih mentah namun jika perbuatan sebegini tidak dikawal ia akan kembali melahirkan budaya buli di asrama.

    Sepatutnya adik-adik yang suka membuli di luar sana ambil pengajaran daripada banyak kes buli yang berakhir dengan kematian mangsa seterusnya membawa mereka ke dalam jeriji besi sekali gus merosakkan masa depan sendiri. 

    GAMBAR-Gerakan memburu peserta pesta bogel kini bermula.

  • Share The Gag
  •  Polis menahan seorang wanita berusia 34 tahun yang juga peserta Pesta Sukan Bogel Pulau Pinang 2014 bagi membantu siasatan.

    Wanita terbabit yang dikenali sebagai Ellen dan bekerja sebagai guru muzik ditahan kira-kira jam 10 malam tadi di kawasan Bayan Baru.

    Ketua Polis Daerah Barat Daya, Superintendan Lai Fah Hin berkata, wanita terbabit dibebaskan dengan jaminan polis selepas diambil keterangan.

    Menurutnya, polis juga sudah mengenal pasti penganjur dari Malaysia iaitu Chew Tok Hwa, 57, yang berasal dari Sungai Petani, Kedah.

    SUSPEK buruan polis.
    "Hasil siasatan mendapati wanita itu adalah bekas guru yang mengajar Bahasa Inggeris di sebuah sekolah swasta di negeri ini.


    "Kita sedang menjejaki wanita terbabit dan seorang lagi lelaki iaitu penganjur dari Singapura, Albert Yam," katanya pada sidang media di pejabatnya, sebentar tadi. 

    KANTOI:Satu lagi pesta bogel akan diadakan di P.Pinang.

  • Share The Gag

  • P.PINANG, 7 OGOS: Susulan video pesta bogel di P.Pinang yang menjadi viral di media sosial beberapa hari lepas, kini mula tersebar beberapa maklumat bahawa pesta bogel yang tidak bermoral sebegitu akan diadakan lagi di tempat yang sama sekitar bulan Disember nanti.

    Perkara tersebut kini mula mendapat perhatian di laman-laman sosial dan juga laman-laman forum terkenal tanah air apabila beberapa poster tentang penganjuran acara tersebut mula dikongsikan dan diletakkan di laman-laman sosial untuk dihebahkan kepada rakyat di negara ini dan juga kelompok yang menyokong tindakan yang tidak bermoral tesebut..

    Penganjuran Pesta Bogel yang bakal dianjurkan lagi di P.Pinang pada Disember ini turut diketahui oleh beberapa pemimpin PAS Negeri P.Pinang. Melalui Sertiausaha Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang Afnan Hamimi Taib Azamudden, dalam satu sidang media sebelum ini turut mendedahkan bahawa akan diadakan lagi pesta bogel di P.Pinang pada hujung tahun ini.

    Dalam kenyataan itu, Afnan sebelumnya telah menggesa kerajaan negeri bertindak agar penganjuran pesta bogel seperti yang berlaku dipantau oleh kerajaan negeri disamping turut mendedahkan bahawa akan diadakan pesta bogel sekali lagi di tempat yang sama pada Disember nanti.

    "Pemuda PAS mendesak supaya pihak berkuasa termasuk Kerajaan Negeri dan pihak-pihak berwajib lain yang berkaitan supaya menyiasat serta mengambil tindakan sewajarnya terhadap penganjur yang turut merancang untuk menganjurkan aktiviti yang sama pada Disember 2014 nanti," ujar beliau dalam kenyataanya itu.

    Nampaknya pihak penganjur pesta bogel ini dilihat cuba mencabar undang-undang di negara ini . Dengan tersebarnya maklumat sebegini di media-media sosial, seharusnya pihak berwajib khususnya pihak kerajaan negeri dapat memberi perhatian yang lebih serius dalam permasalahan sebegini dan tidak mencari alasan untuk menyalahkan pihak lain seperti yang berlaku baru-baru ini.-sumber.

    GAMBAR~Aksi skirt pendek dedah peha gebu Siti Saleha jadi perhatian di internet.

  • Share The Gag


  • Musim perayaan kali INI, ramai sungguh selebriti terkenal tanah AIR yang mengambil peluang bercuti bersama keluarga KAN? Penuh laman Instagram dengan FOTO-foto percutian mereka.
    Kalau korang nak tahu, si cantik manis, Siti Saleha pun turut tidak melepaskan peluang bercuti tau! Dengar cerita DIA menemani adik bongsunya yang belajar disana. Sambil menyelam minum air gitew.
    Melalui laman Instagram milik Saleha, beberapa keping foto sudahpun dimuat naik untuk tatapan pengikutnya. Wah, cantik-cantik foto HEROIN ‘Ramadan Jangan Pergi’ ini.
    Screen Shot 2014-08-04 at 11.01.03 PM
    Sekali tengok dah macam minah salleh betul. Maklumlah, Saleha kan berdarah kacukan Melayu-Inggeris. Terpancar kegembiraan gadis ini bila dapat merehatkan minda seketika.
    Namun, keseronokkan Saleha memuat naik foto-fotonya mengundang reaksi negatif sebilangan pengikutnya. Ada yang mengatakan imej gadis ini terlalu seksi.
    Screen Shot 2014-08-04 at 11.10.23 PMScreen Shot 2014-08-04 at 11.10.29 PM
    Tak apalah, dah nama pun selebriti kan? Kenalah terima kepelbagaian komen yang diberikan. Betul tak? Apapun, kami harap Saleha dapat menghabiskan masa-masa cutinya ini dengan 1001 kenangan manis.-OB


    BIADAP!!Gambar Yang Dipertuan Agong diedit mati digilis lori.

  • Share The Gag
  • Seorang pengguna Facebook yang menggunakan nama Chandra Lawan Tetap Lawan telah bertindak dengan penuh kebiadaban apabila memuatnaik sekeping gambar yang memaparkan Yang Dipertuan Agong dibunuh.

    Tindakan seperti ini pasti mengundang kemarahan segenap lapisan rakyat di Malaysia ini dan pihak kami berharap agar pihak berkuasa menyiasat perkara ini supaya tidak menular ke orang lain. 

    Tindakan tegas harus dikenakan kerana individu-individu sebegini kini dilihat semakin biadap dalam melakukan pengubahsuai gambar di internet.


    TERKINI:Sah sukan bogel dibuat di Teluk Bahang.

  • Share The Gag
  • Susulan tersebarnya video aksi sukan berbogel yang di diadakan di di sebuah Pantai di P.Pinang, ramai pihak dan juga pengguna media sosial mempertikaikan kesahihan video tersebut dengan rata-ratanya berkata bahawa ianya bukan di P.Pinang susulan ada satu bot penumpang di situ yang menggunakan bendera Thailand.


    Bagaimanapun perkara tersebut ternyata sama sekali salah kerana perkara ini sememangnya berlaku di P.Pinang apabila sebuah krew yang menggelar diri mereka utaranews.com telah ke lokasi kejadian (rujuk gambar bawah) untuk mengesahkan perkara tersebut sama ada benar-benar berlaku di P.Pinang atau di luar negara.


    Ketika rakyat masih tertanya-tanya status sebenar apa yang berlaku, kerajaan negeri P.Pinang dilihat telah mengambil jalan selamat dengan mengeluarkan kenyataan bahawa pihak mereka tidak tahu dan tidak ada kena mengena dengan majlis yang dianjurkan itu.

    Ketua Menteri P.Pinang, Lim Guan Eng dalamsatu kenyataan kepada media semalam berkata bahawa 
    beliau tidak mengetahui mengenai penganjuran Pesta SUKAN Bogel di Teluk Bahang yang tersebar menerusi Youtube sejak semalam dan hanya akan menyerahkan perkara itu kepada polis dan pihak berwajib untuk menjalankan siasatan.

    Sementara itu, Ketua Polis P.Pinang, Datuk Wira Abdul Rahim Hanafi hari ini mengesahkan seramai 15 peserta dilihat di dalam VIDEO yang bertajuk “Penang NUDE Sport Games” (Pesta Sukan Bogel Pulau Pinang) di mana tujuh rakyat Malaysia, manakala empat lagi dari Singapura.

     “Mereka yang lain adalah seorang dari Filipina, dua dari Myanmar, dan seorang dari INDIA. “Sembilan peserta adalah lelaki manakala enam lagi wanita,” katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat Kontinjen Polis Pulau PINANG di sini.

     Dalam kenyataan itu beliau turut memberitahu bahawa pihak polis turut merakamkan kenyataan 10 individu antaranya pemandu bot dan juga penduduk sekitar bagi membantu siasatan.-Media Gag.










    Hina agama Hindu, Pendedahan rahsia sebenar Ustaz Shahul Hamid tersebar

  • Share The Gag


  • Baru-baru ini, kontroversi isu ceramah ustaz Shahul Hamid yang memperlekehkan ajaran hindu dalam satu forum ceramah Halal Haram Dalam kehidupan Seorang Muslim.

    Untuk pengetahuan korang ;

    1. Menerusi youtube, ceramah itu diadakan pada bulan Feb 2014.

    2. Kemudiannya ianya di upload pada bulan April 2014.

    3. Tetapi menerusi kenyataan rasmi PAS, ceramah itu dikatakan berlaku pada 5 tahun yang lepas. Kenapa contradiks sangat dengan apa yang tersiar di YOUTUBE?

    4. Durasi video itu ialah 1 jam 30 minit.

    5. Kemudiannya ada seseorang yang telah melakukan editing dengan menyebarkan part2 sensitif dalam kandungan ceramah tersebut. Lebih kurang dalam 1 minit lebih.

    6. Oleh kerana ceramah tersebut telah dirakam maka aku tak fikir Ustaz Shahul Hamid PU boleh beranggapan bahawa ceramah dia ceramah tertutup. Mana2 ceramah yang dirakam ialah ceramah terbuka. Sebab kandungan ceramah berupaya disebarkan melalui pelbagai medium. Seperti dipindahkan ke dalam bentuk buku. CD ataupun VCD. Youtube.

    7. Penghinaan yang dilakukan oleh USTAZ SHAHUL HAMID memang keterlaluan dan biadap. Tak sesuai langsung dengan imejnya sebagai seorang agamawan.

    8. Kita nak menyeru orang mencari makanan halal, tak la sampai perlu menghina ajaran orang lain. Kepercayaan orang lain. Kita boleh rasa pelik. Meluat. Tapi tak la sampai perlu dinyatakan dalam bentuk kata2 apatah lagi menyebutnya secara terbuka di ceramah.

    Memang apa yang kita rasa tentang agama mereka pelik tapi tak boleh kah kita sekadar menghormati sahaja kepercayaan mereka? After all, bukan kita yang menganuti agama itu pun.

    9. Apa salahnya kita sebut nama product2 MUSLIM untuk dipromosikan dalam ceramah kita berbanding mengejek kepercayaan orang lain.

    10. Tapi yang menjadi tanda tanya ialah siapa yang sunting video itu dan kenapa ianya disebarkan?

    11. Kenapa isu perkauman kerap dimainkan sekarang ini?

    12. Kenapa geng2 MIC beria2 sangat sampai buat demo dan protes?

    13. Adakah kerana Ustaz Shahul Hamid dikaitkan dengan organisasi politik PAS?

    14. Ini salah satu gambar yang geng2 MIC sebarkan.

    15. Nanti dulu. Ustaz hina agama orang salah. Ko gelar orang ustaz longkang tak salah? Ko hina orang untuk kutuk orang yang hina kau? Apa bendanya tue?

    16. Yang menjadi tanda tanya, sudah la PAS memberitahu bahawa mereka akan memangil Ustaz Shahul Hamid secara peribadi dan jalankan siasatan tetapi puak2 MIC ini masih melakukan provokasi melampau. Sehinggala orang tue minta maaf menerusi video pun mereka masih bersikap provokatif. Padahal POLIS telah menjalankan siasatan dan mengambil tindakan.

    17. Mereka menyebarkan perkara di atas juga menyebarkan elemen-elemen perkauman di ruangan komen walaupun kata mereka anti perkauman.-ping busuk.

    Artis Melayu kontroversi bangga bakal kahwin dengan jejaka Sikh.

  • Share The Gag

  • Pelakon remaja yang sering dihimpit kontroversi, Eina Azman mendedahkan dirinya bakal mengakhiri zaman bujang dengan seorang datuk jejaka Sikh pada akhir tahun ini.

    Lelaki yang berjaya menambat pelakon ini ialah Datuk Paduka Gurmet Singh, seorang jejaka keturunan Sikh yang kini berumur 35 tahun.

    “Awal perkenalan kami biasa-biasa saja dan ia bukanlah cinta pandang pertama. Perasaan sayang dan cinta hadir secara perlahan-lahan kerana Gurmet lelaki bertanggungjawab, matang dan suka menasihati saya. Situasi yang amat berbeza apabila saya berkawan dengan orang muda yang banyak berangan-angan. Kedua-dua belah keluarga juga merestui hubungan kami.

    “Saya tidak membuat keputusan untuk berkahwin ini secara tergesa-gesa.

    Perkahwinan bukanlah sesuatu perkara yang boleh dibuat main-main.
    “Sebaliknya kepurusan ini dilakukan setelah saya berfikir dengan mendalam… Sama ada lambat atau cepat, saya tetap akan berkahwin juga suatu hari nanti.

    “Saya percaya rezeki itu ada di mana-mana. Saya sudah serik dikaitkan dengan kontroversi dan saya harap semoga perkahwinan ini akan membuatkan hidup saya lebih aman dan tenteram,” katanya dengan panjang lebar.-ping busuk

    VIDEO BOGEL~Bila Cina Penang perasan macam orang Amerika

  • Share The Gag




  • video









    A brief review by the member, Justin as below:-



    -Here is my review & report for the Malaysia-International Nude Sports Games 2014 Extravaganza.
    On that day, we all assembled at the Teluk Bahang Jetty in Penang. Many of us arrived early and went to the nearest Malay food restaurant to grab our lunch which is only located just outside of the jetty's main entrance. It was such a lovely sunny afternoon and we are all excited about this event.
    Later as the time reaches 2.30pm, we walked to the jetty and met up with the others who have also just arrived. One of our nudist friend CWeston, was not able to attend the event because he was on a family trip in Penang but he showed up anyway at the jetty just to watch us go off into our boats and wished us all the best for our event.
    As we waited for the boatmen to get ready, the skies was already starting to look gloomy and the waves start to get a little rough. We split into 2 boats and thus begin our journey to the secret beach that is located around the back of the Penang island.
    As we're traveling through the seas, it was a bumpy ride as the boat sways up & down through the rough waves. It was thrilling yet fun. We were all laughing and smiling to each other. We also took several selfie photos too =)
    Then we finally arrived to our destination. It was a very quiet beach. The atmosphere was so calm and peaceful. The view of the beach and sea was spectacular. We were the only visitors there. We unload our things from the boat and ms Chew went to approach a ranger whom is in charge of that place & also who was apparently on duty alone by himself on that fine day.
    After verifying with the ranger about our nude event, we moved to a hut nearby and start stripping. We begin our first activity with nudebody painting. Everyone actively took part in this. We took turns by painting someone's else body and later get painted in return. There were many interesting and nice body drawings. Some of us had flowers, trees, abstract and even cartoon character drawings on our bodies.
    Then we took many photos of each other. We also moved to the beach and took several group photos of our body paintings. Later that, we proceed to our next activity which was the sports games where we played pass-the-baton running, swim-over-body challenge and the group crab walk. There were so much of laughter everywhere and by the time we entered the 3rd game, many of us were already exhausted.
    We then took a nude walk along the beach which stretches about 2km long. There were also some of us went to skinny dip in the sea. One of the person among us was our videographer and he recorded every moments of our event without missing a single one. The beach is so clean and the sands are so fine. Along the way, you can also find seashells laying around the beach.
    As we walked further up til the far end of the beach, we came across some very nice looking rocks that are great for taking pictures and we did plenty of photo sessions there. Our videographer also went to interview a few of us about the joys and perspective of naturism for our event video.
    We literally had the whole beach to ourselves. It really felt like a nude beach because everyone that are present there are all nude. There were no disturbance from the outside world. For once we really get to enjoy the natural environment and atmosphere just as how nature intended it to be.
    After all the fun, we walked back to our hut. As we reached the hut, suddenly a boat appeared from the sea and arrived at our beach. We quickly dress up just in time and later found out that the men in the boat actually brought our meals for dinner.
    We had asam laksa, nasi lemak, mihun goreng, chicken satay, fish barbeque, keropok lekor and Sarsi syrup. We had a wonderful dinner. There were so much of food to eat until eventually there were a few leftovers and extra packets of food left. Then we decided to save some for supper.
    After dinner, we had our shower and went to set up our sleeping bags. We even set up a tent in the hut specially catered for those who gets bitten by mosquitoes alot. We also went to set up a camp fire just outside of the hut.
    We used the natural resources we can find within our reach such as branches, dry leaves and etc to start the fire. We even got some assistance from the ranger where he splashed some kerosene to get the flames bigger. After the fire is stable, some of us strip and stand around the fire while enjoying the beauty of it burning in the dark. 

    GAMBAR~Israel bengang dengan pengantin Malaysia,mohon ditimpa bala.

  • Share The Gag

  • Berita mengenai sepasang pengantin Malaysia yang mengabadikan kenangan majlis perkahwinan mereka dengan memijak dan membakar bendera Israel sebagai tanda protes kekejaman rejim itu terhadap rakyat Palestin mendapat liputan sehingga ke negara itu.

    Berita tersebut disiarkan menerusi laman blog milik Israel iaitu elderofziyon.blogspot.com dengan judul “Malaysian couple decides to burn Israeli flag on their wedding day ".

    Berita itu turut dikongsi oleh laman Facebook Israel iaitu The Israel Project (Tip), perkongsian berita itu mendapat respon daripada penyokong Israel yang marah dengan tindakan itu.

    Ada di antaranya mendoakan agar pasangan tersebut mendapat ‘bala bencana’ dek kerana perbuatan itu.

    Patrick Gleen Hendry  yang dipetik sebagai berkata "semoga kehidupan mereka suami isteri penuh dengan kesengsaraan".

    Terdahulu pasangan pengantin yang berasal dari Jasin, Melaka  Norfadhilah Mohd Badroldin, 27, dan suami, Mohd Hilmi Muslim, 27, kedua-duanya yang bekerja sebagai arkitek bertindak melakukan perkara itu selepas berasa amat sedih melihat penderitaan umat Islam khususnya kanak-kanak dan wanita yang menjadi mangsa serangan rejim Zionis.

    Pasangan itu memijak dan membakar bendera Israel sebelum memasuki kawasan rumah mereka.

    Terdahulu, bendera berkenaan diletakkan di jalan masuk ke kediaman tersebut untuk dipijak oleh hampir 3,000 tetamu yang menghadiri majlis tersebut.

    Tindakan memijak bendera itu merupakan simbolik yang menjelaskan Israel selayaknya diletakkan di bawah telapak kaki umat Islam selain membangkitkan perasaan marah terhadap kekejaman rejim tersebut.