Tagged Under:

VIDEO~Aksi NGERI ular telan ekor jadi bahan ketawa.

  • Share The Gag

  • Aduhaaaii...macam ni pun boleh buat bahan jenaka tapi tak sure la pula ni sebahagian dari aksi sarkis sebab tak bagi makan or memang aksi semula jadi. Tapi nais la jugak kan benda macam ni. Kesian je tengok.

    Kejadian yang sangat pelik ini sempat dirakam secara video oleh seorang pengunjung kedai menjual haiwan untuk peliharaan di England.

    Seorang pengunjung kedai haiwan ini tiba-tiba tergamam apabila menyaksikan seekor ular yang sedang di pamerkan dikedai tersebut menunjukkan aksi yang langsung tak masuk akal dan luar biasa.

    video

    0 comments:

    Post a Comment