Tagged Under:

SEDIH~Anak kecil mati dihempap salib gereja.

  • Share The Gag

  • Ini ialah sebuah kisah sadis dari North Carolina USA. Peyton Elizabeth Townsend (4) meninggal dunia setelah dihempap oleh sebuah salib. Peyton sedang bermain-main bersama kakak dan kanak-kanak lain sebelum kelas mengaji Injil bermula di Mount Paran Baptish Church.

     Mereka bermain nyorok-nyorok di perkuburan Kristian bersebelahan gereja. Menurut laporan Ems WOrld, sebuah salib yang terletak di atas sebuah batu nisan jatuh menghempap Peyton dan kakak beliau Lily Grace (6). Lily Grace hanya cedera pada bahagian kaki tetapi Peyton dihempap pada bahagian badan dan mengalami kecederaan teruk.

     Salib yang menghempap kanak-kanak ini dianggarkan seberat 1200 pound (544 KG). Cerita sedih ini semakin sedih kerana ibu dan bapa kanak-kanak malang ini bekerja sebagai poilis dan jururawat. Merekalah yang datang untuk memebrikan bantuan kecemasan.

     Ibu dan bapa terkejut apabila mendapati puteri mereka yang menjadi mangsa kes kecemasan ini. Walupun Payton dibawa menaiki helikopter ke hospital berhampiran, beliau meninggal dunia di hospital tidak lama selepas itu. Semoga roh beliau dicucuri rahmat. Meninggal dunia sebelum kelas Injil.

    0 comments:

    Post a Comment