Tagged Under:

GAMBAR~Gadis 'bergomol' dengan samseng?Biar Betul?!#PRKTelukIntan.

  • Share The Gag

  • Susulan insiden beberapa penduduk keluar parti menyertai BN dalam satu majlis disini, pihak DAP telah menafikan perkara tersebut. Perkara ini telah dijelaskan oleh pihak DAP dalam satu sidang media khas di markas utama disini.(gambar hiasan)

     Dalam sidang media tersebut,Timbalan Pengerusi DAP Perak V Sivakumar telah menjemput seorang wanita yang didakwanya sebagai mangsa tindakan fitnah dari Barisan Nasional. Shantini a/p Subramaniam penduduk tetap di Teluk Intan di sidang media tersebut telah mendakwa bahawa dirinya menjadi mangsa keadaan kerana beberapa wakil BN telah memaksa beliau untuk memakai baju BN dan menyuruhnya duduk untuk mendengar ceramah yang dianjurkan di Taman Desa Bakti. 




    “Saya telah dipanggil untuk datang ke ceramah dan mereka kata akan ada pemberian hamper. Sesampainya saya di sana bersama enam orang kenalan lain, mereka menyuruh saya duduk dan memaksa supaya memakai baju BN. Saya tolak, tapi disebabkan ramai ahli BN berada di sekeliling, kerana takut, saya memakainya,” ujar beliau kepada media. (baca selanjutnya)

    0 comments:

    Post a Comment